diumenge, de desembre 31, 2006

Sense suc




Quan la taronja és del tot escorreguda, es queda sense suc. I com que avui em sento com una taronja sense suc, he buscat al diccionari la paraula trist.




1.-Que està en un estat d’ànim en que no sent cap goig o alegria, mancat d’alegria.

2.-Que deixa veure, que expressa, que produeix, aquells estat no gens alegre, sense cap animació.

3.-Anteposat al substantiu, insuficient, ineficaç; un i no més, que és això i res més.

4.-Ocell de la família dels sílvids (Cistocila juncidis) de mida petita (10 cm) que viu entre els joncs i canyissars i canta amb un xiulet característic.





Mai m’hauria imaginat que hi ha un ocell que es diu trist, pobret. Té l’avantatge que viu entre els joncs i que canta, cosa que jo avui sóc incapaç de fer.


El trist potser és un ocell que mai està trist, vés a saber, ja les té aquestes coses la Natura. Jo que acostumo a ser alegre, avui n’estic de trista però sé que demà, demà serà un altre dia ( i potser, fins i tot els meus posts s’organitzaran per mesos igual que abans enlloc de per Format de data d’arxius... Srs. Blocat, qui m’ha tocat els mesos de lloc?).