dijous, de desembre 28, 2006

Ells se'n van de l'institut i jo me'n vaig a Sitges...

Sembla que finalment, la nostra paciència s'ha esgotat. Després de moltes guàrdies entretingudes i mogudetes, ahir hi van tornar.L'Expulsat i el Noi de la Cresta (abans Cabells Llargs) tenen la mala sort que justament dues de les hores en què tenen classe (això que fan horari reduït en fan ben poques), jo estic de guàrdia, i per tant, me n'entero de totes les expulsions que tenen i de totes les malifetes que fan en aquestes hores de guàrdia. Ahir els van expulsar, els vaig dir que s'estessin a la sala amb els altres nois i noies, perquè havia de parlar amb una alumna que m'explicava que tenia por de tornar a la classe, i entre llàgrimes m'explicava que li havien enganxat un xiclet als cabells... Enmig de tot aquest atabalament...Quan giro la vista ja no hi eren. Havien anat al pati i a més, un
estaven altre cop fumant. Sembla que han aconseguit el seu objectiu: no
haver de tornar al centre, almenys fins que s'acabi el curs. No vull ni
pensar com s'haurà posat el pare de l'Expulsat, no sé quina excusa
s'inventarà ara per defensar-lo... Avui el Consell Escolar ha de
prendre una solució definitiva.

Aquest matí, acabava de posar els peus a l'institut, i em trobo El noi de la Cresta abans Cabells Llargs, que m'etziba un "Ets una mentidera!"... Jo li he dit "Bon dia,..........!". Ell ha repetit la salutació, i jo li he tornat la meva. Quan ha entès que no anava per bon camí, ha girat cua remugant pel passadís. Potser és l'últim dia que el veig?

Demà me'n vaig d'excursió amb tots els de 3er. a Sitges, a veure una pel·lícula, a veure si se'ns porten bé, i tenim un bon dia! Fan un cicle que es diu Estudiants i Cinema, i les pel·lícules que hi projecten són força interessants. També s'ha de dir que el què jo trobo interessant, a vegades ells, evidentment, ho troben un pal... Ja ho veurem.