divendres, de desembre 29, 2006

Demà vaig de casori

boda!


Demà tinc un casori a unes dues hores de Barcelona, i no me'n faig la idea.

Acabo de treure el vestit de l'armari, fa un any que no me'l poso i és reaprofitat d'un casament que vaig tenir l'any passat. Com sempre, vaig a l'últim moment. El vestit encara està per planxar i quan me l'he emprovat, pensava... " i si no hi cabo dins el vestit? què em posaré?"... però sí, hi cabo i encara m'hi sobra lloc i tot! (la qual cosa vol dir que m'he aprimat una miqueta... no m'ho esperava).


La meva parella de la boda serà una amiga meva que em passarà a buscar demà al matí per casa... ens hem de llevar força d'hora i tindré molta son, ho veig clar. Ahir vaig sortir fins molt tard, vaig trobar taxi sense gaire dificultats, però avui al matí el cap em feia un mal espantós... Una no es pot fer gran. Avui tinc un sopar amb uns amics i tornaré a arribar tard. I demà m'adormiré a l'ajuntament, a mitja ceremònia, ho veig clar, també.


La núvia, una ex-companya de feina, està embarassada, molt embarassada,i tinc por que entre la calor i els nervis, no ens faci tiets a tots els convidats de la boda abans d'hora. Esperem que no. Jo ja en conec molts casos de núvies embarassades que es casen quan ja fa molts anys que viuen en parella, i vosaltres? Tot va a modes, en aquesta vida.


Me'n vaig corrents a planxar el vestit i a pintar-me les ungles, demà al matí seré incapaç de fer-ho i a les nou he de marxar al sopar...Per què tot alhora? uff! Ja us explicaré com ha anat, i si he estat o no tieta postissa abans d'hora.Creueu els dits!