dijous, de desembre 28, 2006

Neva...em quedo a casa

Avui havia d'anar a veure els pares, però segons m'ha dit la meva mare al Baix Camp també hi ha començat a neviscar... Entre això i que per la ràdio no ens paren de dir que no agafem el cotxe per res del món, he decidit quedar-me a veure si nevoteja també a Barcelona, darrere el vidre glaçat del meu balcó. Espurneja a mig Catalunya i sembla que el món d'acabi, que no puguem moure'ns de casa... Què farien els finlandesos si amb una mica de neu no anessin a treballar o a comprar? Sembla mentida que quan un país està acostumat a viure amb un clima tan bo com el nostre, quan nevisqueja lluny de les pistes ja ens canvia la vida, els nens no van a l'escola i les carreteres estan tallades i es tornen perilloses. Esperem que la nevassada no duri gaires dies, ja tinc ganes de tornar a veure el sol i tenir la sensació de la primavera al cos. No sóc feta per al fred, ho reconec.

Que disfruteu a la vostra manera de la borrufa, el borrascall, la rufa, l'aiguaneu, la nevotejada, la nevada o com li digueu vosaltres! Jo em sembla que m'agafré un bon llibre, em taparé amb una manteta i esperaré que torni el bon temps pacientment...