divendres, de desembre 29, 2006

Post 100

Leger, el meu pintor preferit


Sense saber ben bé com, estic escrivint el post número 100.


Tampoc sense saber ben bé com, el novembre passat vaig encetar el meu bloc amb el meu primer post.

La imatge que hi vaig posar llavors és la que encapçala el post d'avui, Dona i gat, de Léger, que m'inspira i em dona bon rotllo, així que repeteixo imatge per primera vegada, i què?




Vosaltres, heu fet, que tampoc sense saber com, sigui asseguda davant el teclat i escrigui un nou post ara mateix. M’agradaria donar-vos les gràcies per les vostres passejades i les vostres lectures, pels vostres comentaris i per fer-me veure que sou a l’altre banda de la reusenca. No sé fins quan tindré ganes d’escriure, i tampoc no m’ho plantejo, però sigui com sigui, me n’alegro d’haver-vos conegut.
Heu decidit, amb les vostres visites, que aquests siguin els meus posts més visitats, cosa que mai havia comprovat fins a dia d’avui...Cusiosament, dos post de futbol a la llista, quan gairebé mai en parlo... ummmm....




1.-TV3, la meva?


2.-Belletti


3.-Benet XVI o el joc dels disbarats


4.-Converses amb el iaio galleginho


5.- L’olor d’un dia qualsevol?


6.- Magnifica Italia!


7.-Juliol ardent


8.-Sentiments del meu meu viatge


9.-Acròstic


10.-Plou, de quantes maneres ho pots dir?


11.-Frustració



L'únic post que ningú va comentar és aquest El coneixeu?. És evident que no el coneixíeu, no? Ja ho sé, que de vegades sóc un mica rareta, però que hi farem, no m'ho tingueu en compte!



100 MIL gràcies a tots, blocaires.