dijous, de desembre 28, 2006

Imprescindible: revisió abans de sortir del WC

Ei noies! Un consell que no podeu deixar de portar a la pràctica. Si porteu vestit o faldilla, recordeu que abans de sortir del bany, és imprescindible palpar-vos una miqueta, per saber si la faldilla ha quedat perfectament col.locada al seu lloc i que no se us veu el cul.

Sembla que no sigui un consell important, però una anècdota real m'ha portat a donar-vos aquest consell. Bar de Gràcia, una hora indeterminda de la nit. Una noia, més aviat grassoneta, amb una minifaldilla que semblava una bufanda, s'aixeca per anar al lavabo. Quan torna, tohom la mirava, giraven el cap que si fossin a un partit de tennis. Després esclafaven a riure. La noia es va passejar de punta a punta del bar, amb el seu cul al descobert. Portava mitges negres, d'aquelles gairebé transparents i per acabar d'arrodonir l'escena, un tanga, negre també. Ni el seu acompanyant ni ella es van adonar del què passava. Jo tinc aquella imatge clavada al meu cervell, i ara, obsessivament reviso un i altre cop la meva faldilla quan surto del bany.

Quan el noi i la noia, es van aixecar per marxar, ella es va posar la jaqueta. Aquella jaqueta curta, ai las! no li arribava més avall de la cintura. I el desastre continuava a la vista de tothom. El noi l'agafà per la cintura i sortiren del bar. No sé en quin moment de la nit, la noia es devia adonar de la situació... i francament, no ho vull ni pensar.

Així que ja ho sabeu. Una revisió a temps, pot evitar una situació incòmode com la que us acabo de descriure. Penseu que val la pena.