diumenge, de desembre 31, 2006

31 bones raons





Avui
en faig 31. I tinc 31 bones raons per seguir fent anys.

Per exemple, per:



1.-Veure una bona posta de el sol.


2.-Acariciar els cabells a algú a qui estimo.


3.-Veure el meu germà feliç i content.


4.-Viatjar als països on no he estat mai.


5.-Disfrutar d’un cigarret.


6.-Beure’m una bona pinya-colada.


7.-Nedar núa en una platja deserta.


8.-Veure com la meva gata em saluda amb un meeeuu cada dia quan arribo a casa.


9.-Regar les plantes i trobar-me una flor nova al balcó.


10.- Seguir fent la feina que faig.


11.- Riure amb els amics.


12.- Comprar-me unes sabates caríssimes i que m’agradin molt.


13.- Aprendre a parlar italià.


14.- Viure nous i bons moments amb la família.


15.- Observar aquella obra d’art que encara no he vist mai.


16.- Tornar a veure a algú que fa molts anys que no veig.


17.- Intercanviar opinions.


18.- Anar en bicicleta un diumenge al matí.


19.- Poder recordar la gent que ja no hi és.


20.- Deixar de preocupar-me tant per coses que no s’ho valen.


21.- Anar al gimnàs, almenys, una vegada a la setmana.


22.- Menjar-me aquell menjar exquisit que encara mai he tastat.


23.- Obrir una finestra nova cada dia.


24.- Anar al rovelló i trobar-ne mooooltttss!


25.- Conèixer gent meravellosa que encara no conec.


26.- Donar les gràcies a la gent meravellosa que ja conec.


27.- Aprendre a fer camí.


28.- Poder-me entusiasmar durant el trajecte.


29.- Aprendre a pintar.


30.- Olorar un nou dia.


31.- Perquè tu em llegeixes.