dijous, de desembre 28, 2006

Els testos s'assemblen a les olles

Sense explicar-vos gaires detalls, us diré que avui he tingut una entrevista amb els pares de l'Expulsat. Potser ha estat la cinquena des que va començar el curs. Ara ha estat de nou expulsat per un incident que va passar fa uns dies. Un dels motius: fumar al passadís de l'insitut. Resposta de l'alumne el dia de l'expulsió: molts professors fumen als seminaris. Evidentment em vaig indignar, li vaig dir que jo no ho aprovava en cas que fós cert, i que ens havíem de fixar en la gent que actuava correctament i no en la gent que actuava d'esquena les normes, i que una norma bàsica de convivència no es podia trencar així com així. Avui he parlat amb el seu pare que m'ha dit: el meu fill potser fuma als passadissos però alguns professors ho fan als seminaris. Ummm.... aquella frase ja l'havia sentida abans. Li he dit que no ho trobava un argument de pes i que no podia dir-li coses com aquella al seu fill,que jo no aprovava que els companys fumessin al centre (si és que ho fan, que tinc els meus dubtes) i que ens havíem de fixar en la gent que actuava correctament i no en la gent que actuava d'esquena a les normes, i que una norma bàsica de convivència no es podia trencar així com així. Altres coses que pensava me les he callat, i just ara que acabo d'arribar a casa m'ha faltat temps per explicar-vos-ho.

Indignant, no trobeu? Amb tot això per culpa seva he perdut una hora de la meva vida.