dijous, de desembre 28, 2006

Síndrome "s'acaba el curs"

Us en faig cinc cèntims en titulars, i que em perdonin els periodistes:

El Síndrome s'acaba el curs afecta a la reusenca

Mai abans havia patit aquest síndrome. Mai abans havia estat en un centre en els mesos de maig i juny, i ja començo a veure que s'ha de tenir un esperit esportiu per superar-ho amb dignitat i empenta.

Tots els treballs de recerca no són iguals

M'han assignat tres treballs de recerca de batxillerat, d'alumnes que no conec. Dels tres temes proposats, em penso que només me n'interessa un, així que patirem en silenci, i evidentment intentaré posar el mateix entusiasme en tots tres. Espero que els alumnes no em descobreixin, encara que és difícil dissimular la meva predilecció pel d'art.

Com conèixer Barcelona i no morir en l'intent

Estem preparant el crèdit de síntesi de tercer d'ESO. Tots els companys em diuen que res, que és molt fàcil, que serà molt divertit. Però jo em veig tres jornades d'estrés voltant per Barcelona (el crèdit es diu Conèixer Barcelona) i a més, de síntesi no en té res, perquè gairebé tot és de Socials. O sigui, i dit en altres paraules: menja't el marrón i calla perquè ja estava fet d'altres anys.

Els exàmens de recuperació: una missió secreta?

He de fer exàmens de recuperació i el meu departament no m'ha informat encara exactament com ho he de fer. Sort del meu company nou de departament amb qui comparteixo penes i alegries. Sobretot quan saps que hi ha profes que ja els han fet sense dir-te'n res, és a dir "cada loco con su tema".

El Departament segueix per un dia a la reusenca

Em comuniquen que el dia 24 vindran els senyors del departament d'educació amb unes càmeres a filmar algunes classes per fer propaganda del Pla Educació i Salut (un altre dia us ho explico). Em diuen que sóc una de les afortunades, saludo als senyors del departament i surto de l'habitació i enfilo el passadís de dret al lavabo. Em miro al mirall i obro la boca: vull cridar. Merda! a sobre segueixo afònica!