divendres, de desembre 29, 2006

Farta de ...

Nissan almera

- DEL PERMÍS PER PUNTS. Els periodistes no paren d'explicar a totes hores en què consisteix, què hem de fer per no perdre punts, quines infraccions resten i quines no resten punts, rebem cartes a casa amb dibuixets explicant-ho tot fil per randa! Prou si us plau! No s?acaba el món perquè tinguem un permís per punts!! Els què condueixen malament ho continuaran fent igual, o no? ja em sembla bé que se?ns castigui si cometem infraccions, però no cal que també se?ns castigui la ment!

- LES OBRES. Just davant de casa meva hi ha obres. L'AVE i el calaix que taparà les vies del tren a Sants han canviat el sentit de la majoria de carrers i és impossible estendre la roba al balcó, perquè apareix amb una crosta de pols l'endemà...

- REGAR LES PLANTES. Tinc molt poques plantes al balcó. No me n'hi caben gaires, és un balcó petit i estret. Procuro regar les plantes al vespre, i sense fer mullader. De vegades, però, se m'escapa algun rajolí d'aigua. Llavors has d'aguantar que algú des de baix et fumi uns crits del tipus, "Ei ¿qué pasa con el agua??"... Un dia, li vaig contestar a una senyora que em va dir que em denunciaria perquè l'havia mullat (¿?) , que no es tractava d'àcid sulfúric, sinó d'aigua cristalina, inoqua i inofensiva... Se?n va anar molt enfadada, però més fresqueta, això sí.

- LA CALOR DINS DEL COTXE. Anar per les autopistes amunt i avall amb un cotxe sense aire acondicionat m'està començant a traumatitzar. Veig que tots van amb les finestres tancades... i jo amb totes les finestres obertes, amb aquell aire calent del sàhara embullant-me els cabells...

- TENIR-HO SEMPRE TOT ESCAMPAT. He d'endreçar-me tots els paperots acumulats de tot un curs. Tinc tots els llibres desendreçats i he posar ordre al meu despatx... i si no ho faig aviat, no sabré on tinc res. Per què és tan fàcil desordenar-ho tot i tan difícil tornar-ho a ordenar?

- TENIR LES IDEES DESPERDIGADES. Això d'endreçar el despatx potser també ho hauria de fer amb les meves idees. De vegades em sembla que les tinc ben clares, les veig arxivades en el meu cervell, però de cop i volta... hi ha com un daltabaix, alguna situació, alguna sorpresa que em fa trontollar tot allò que creia que era tan clar i tan obvi com l'aigua amb què rego les plantes. Hauré de comprar-me un bon arxivador d'idees. M'ho apunto, i demà sens falta passo per l'Abacus.

- D'AIXECAR-ME D'HORA. Com gairebé tots els mortals del món, suposo. Tot i que estic oficialment de vacances, m'he apuntat a un curs al mes de juliol. Voleu dir-me massoquista? Ho podeu fer, cap problema.

- NO TROBAR MAI EL MOMENT D'ANAR A LA PELU. Fa poc em vaig tornar a fer metxes. Fa uns mesos vaig prometre que no me les tornaria a fer mai més. No suporto veure'm refectida al mirall amb tot de xurros de paper d'alumini al cap, i després haver-me de posar sota aquella cosa que sembla un ovni i que fa una calor espantosa! Però vaig tornar a cometre l'error de fer-me-les de nou. El cas, que quan me les faig, m'agraden però s'han de repetir cada dos o tres mesos!! I em toca anar-hi. La calor del carrer i el calor de l'aparell, més el paper de plata em tiren enrera.

- D'ESCRIURE AQUEST POST, queixant-me de tot, quan en realitat faig el què m'agrada fer, no acostumo a fer infraccions amb el cotxe perquè l'agafo poc, no veuré les obres de l'Ave perquè me n'aniré de vacances molt lluny de Barcelona, rego les plantes normalment amb compte, sóc desendreçada amb les coses i les idees, però sempre acabo trobant una cosa i l'altra a temps (em penso), i si demà m'he d'aixecar d'hora és perquè sóc així d'idiota.A la pelu ja hi aniré quan no em quedin metxes, potser. El què em fot molt, molt, molt és de veritat morir-me de calor dins del cotxe! O sigui, tot el post, per dir, que vull un cotxe nou? (ummm.... hi pensaré!).