divendres, de desembre 29, 2006

Sant Pere i jo a Barna!

Tronada a la Plaça Mercadal de Reus

Avui és Sant Pere. Sant Pere implica dinar familiar, revetlla, barraques, masclet (beguda alcohòlica reusenca), concert, gegants, castellers i troooonaaaaddddaaaa!!!

I en canvi, no hi ha hagut ni dinar familiar, ni revetlla, ni barraques, ni masclet (ni la conseqüent borratxera), ni concert, ni gegants, ni castellers, ni troooonaaadddaaaa!!

Hi ha hagut reunió de departament (no sabia si anar-hi amb l'armadura posada) per decidir què donem l'any vinent i dinar amb els companys de l'institut. No ha estat el mateix ni de bon troç, però estic tan contenta! M'han deixat tot el què hagués triat fer: la Història de l'Art de Batxillerat, els quarts d'ESO (amb els mateixos alumnes que ja conec!), seguir amb la tutoria i els crèdits variables d'art de la ESO. Tindré feina i m'he quedat sense Sant Pere, però una cosa va per l'altra!

Felicitats als Peres i a un Josep molt especial. Que passis un bon aniversari, i pensa que encara que siguem lluny un de l'altre, en essència i en esperit, ets molt aprop meu.