divendres, de desembre 29, 2006

La filmació (I)

Fa uns dies ja us ho vaig avançar. El director de l'institut em va presentar uns senyors i els vaig encaixar la mà educadament. Em van dir que el dia 24 em vindrien a filmar una classe de tutoria, i que jo, havia d'estar tranquil.la, perquè no passava res, que seria un moment i que ja m’explicarien com ho havia de fer. Fins avui, i perquè ho he preguntat, ningú me n’havia tornat a dir res, excepte el Cap d’Estudis del centre que és el meu àngel de guardia.

Resulta que som un centre pilot (que no centre pilota) en un programa que es diu Escola i Salut. Una infermera-psicòloga ve un dia a la setmana i ajuda als nanos en temes de sexualitat (vaja, que han de posar-se condó si tenen relacions sexuals), alimentació (no han de voler ser l'Esther Cañadas perquè no poden ser), de drogues (no han de fumar porros, esnifar coca, prendre pastilles) ni han de deixar-se fer bullying o dir-ho si ens el fan. En resum, totes aquelles coses que se suposa que els nens no parlen amb els seus pares.

Els he preparat un qüestionari, i també he preparat com una mena de simulacre de debat que ja veurem si serà un debat o un monòleg (espero que el primer). I aquesta tarda els he dit que vindrien uns senyors a filmar-los, i que s’havien de posar ben guapos. Estan emocionats! , i jo se suposa que els de calmar, quan estic més nerviosa que ells.

En fi, el tema és que serà un vídeo per mostrar als altres centres i de pas, si s’escau, per TV3 per promocionar el programa. Espero que no s’escaigui, i que com a molt em filmin el meu costat bo ( que ara mateix no sabria dir-vos ni quin és).

Seguiremos informando.