dijous, de desembre 28, 2006

Només un dia més...

D'aquí unes hores, podré tornar a passejar per París! Podré endinsar-me en el seu subsòl a través de les boques de metro més precioses que he vist mai, les de París!

Demà em despediré dels meus alumnes fins d'aquí a 10 dies, esperant que tant ells com jo descansem molt i tornem amb els ànims i les forces renovades. Ells, ja no poden més i aquest últims dies és difícil mantindre'ls a l'aula amb atenció, tenen ganes d'esbarjo i necessiten, es mereixen uns dies.

Avui els he repartit les notes als nois i noies de la meva tutoria. Elements distorcionadors a banda, es pot dir que han treballat en general i que se'n sortiran una bona part d'ells. Estaven força contents i en certa manera, a mí també m'han fet posar contenta. No sempre hem d'explicar les coses dolentes, també les bones, i de vegades ens en descuidem, oi?

Ara, només queda demà... com passarem el dia, tots junts en una aula? Segurament serà dur, però després m'espera París i les boques d'en Guimard.... ummmmmmmm.................... No em queixo de les vacances, no trobo que en tinguem poques, sí que penso que són merescudes, de debò.

Bones vacances a tots aquells que en pogeu gaudir. Als què no, i que consti que us entenc, perquè fa molts anys que no tenia tants dies per Setmana Santa, intenteu disfrutar al màxim dels poquets dies, intensament. Ens ho mereixem.