divendres, de desembre 29, 2006

Destinació: Índia del Nord

Nova Delhi


Fa uns mesos, vaig escriure un post en el què us plantejava un dubte: per una vegada a la meva vida, podia planejar un viatge amb temps, i volia decidir-me per un destí el més aviat possible. Buscar un destí per viatjar, us ho confesso, sempre m'ha costat molt, perquè sóc de les que viatjaria sempre, i a tot arreu, i tinc la sensació que el món és massa gran i que en una vida no en tindríem prou. No crec en la reencarnació, i és per això que de moment, vull aprofitar la única vida que crec que tindré, per viatjar molt, entre altres coses. El fet és que em vaig decidir, i que, no us vaig fer massa cas, perquè entre l’Argentina i l’Índia, vaig triar la Índia, tot i que la majoria de vosaltres em vau recomenar Argentina, Egipte i d’altres destins... Certament, viatjar a la Índia és un somni que tenia des de fa molt de temps, i que sembla que es cumplirà en menys de 48 hores...


No us n’he dit res fins ara perquè he tingut alguns problemes amb el visat, i sóc una mica supersticiosa amb aquestes coses, i com deia la meva àvia, “no pots dir blat, fins que no és al sac i ben lligat!”. El visat ha arribat pels pèls, ja que sembla que l’ambaixada de la Índia a Madrid, és tan o més caòtica que l’aeroport del Prat als mesos de juliol i agost, i tenir el visat a temps, és sempre una qüestió de sort. Ara, ja tinc el visat i el passaport en regla, les vacunes posades, la farmaciola preparada, i la motxilla tancada i plena d’il•lusió.


Després del casament, m’he passat dos dies ultimant els detalls de l’equipatge, i sembla que ja ho tinc tot! Tot a punt per emprendre el viatge, això sí, amb el permís de tots els senyors i senyores que treballen a l’aeroport... No vull ni imaginar-me la cara que se’t deu quedar quan no pots volar al teu destí, quan portes un any esperant fer un viatge! i a sobre, perds tot el teu equipatge, en fi, creuarem els dits!


Us enyoraré segur, enyoraré llegir-vos... però si puc, aniré treient el cap pel bloc. Si no puc, ens veiem i llegim a la tornada. Cuideu-vos molt.



Fa temps, feien un anunci de Peugeot 206, ambientat a la Índia, i que em feia moltíssima gràcia. L'he recuperat, i aquí teniu la cançó... una mica Bollywood, no?



Powered by Castpost