dijous, de desembre 28, 2006

He perdut el contacte amb el món

Sí, definitivament he perdut el contacte amb el món. Avui començo les vacances i estic malalta. Estic mig sorda (em fan molt mal les orelles), no puc respirar pel nas (només per la boca, semblo un peix d'aquests que van treient bombolles tot el dia dins una peixera) , em costa molt pronunciar les "emes" i les "enes" , tinc mocadors de paper a cada cantonada de la casa a punt per un estornut d'aquells que t'agafen per sorpresa i et fan sacsejar el cap amunt i avall, i el nas el tinc vermell, se m'ha irritat una mica de tant mocar-me (mmmmmmeeeeeeeecccccccccccc!!!!)... Ja fa dies que no em trobo massa bé, però avui us ben asseguro que no seria el millor dia per conèixer-me. Ara em faré un caldet, em taparé amb una manta i em posaré al llit.
Prometo recuperar-me aviat, per poder-me atipar de valent el dia de "Nochebuena" a casa de la meva iaia, per Nadal a casa els meus pares i per Sant Esteve a casa els meus sogres!!! He d'estar preparada per la gran cursa gastronòmica i hi estaré. Tornaré a recuperar el contacte amb el món i amb el Nadal. Amb els qui no vull recuperar el contacte fins l'any vinent ( que bé que sona!) és amb els meus alumnes, i enteneu-me bé, el descans ens anirà bé a totes dues parts...
Mmmmmmmeecccccccccccccc!!! Perdó!!