divendres, de desembre 29, 2006

Port Aventura, una aventura?

.
.

Avui he passat el dia a Port Aventura amb els alumnes. Érem tres autocars, i uns 150 alumnes de tots els nivells. Estic tan cansada que això em sembla que no serà ni un post, serà un intent de post. Aquest cap de setmana el sistema del blocat m'ha donat tan pel sac, que en tenia un parell per publicar, però no m'ha estat possible de fer-ho, i ara, ja m'han fugit del cap.
.

A les vuit del matí, tots ja ens esperaven a l'institut, amb les seves motxilles. Quan hem arribat, només saltar de l'autocar, hem tingut el primer incident. Un dels alumnes portava una petita navalla a la butxaca (per pelar la poma, potser?) i l'ha tret a la llum. Un dels companys, per jugar (o no?) li ha volgut pendre, amb tan mala fortuna que s'ha tallat amb la fulla tres dits. El tall era profund i la infermeria ens han dit que l'havíem de portat ràpidament a l'hospital, necessitava punts i no sabien si el tendó estava afectat. Un dels professors ha enfilat camí de l'hospital en taxi, amb l'amo de la navalla (que ha hagut de pagar el taxi, per cert), i amb el malferit. El resultat: 5 punts, el tendó en bon estat, i el professor que ha hagut d'esperar-se a urgències més de dues hores..
.

A part, de la pèrdua d'un mòbil i la desaparició d'alguns tiquets de menjar, no hi hagut més incidents remarcables... Excepte que ens pensàvem que ens podríem quedar fins a les dotze de la nit, i a les vuit ja ens han fet fora (canvi d'aquest any...)..
.

A mí m'ha semblat de conya arribar a les deu de la nit en comptes de les dues de la matinada, sobretot tenint en compte que demà m'he de llevar a l'hora de sempre per donar-los les notes finals de tercer. No s'esperen desil.lusions d'última hora, però alguna llàgrima que altra caurà, segur..
.

Espero estar prou desperta per dir-los adéu en condicions, m'han donat un anyet dur, però el meu primer any, al cap i a la fi, el meu primer curs sencer... Al final, la meva tutoria ha acabat sent una bona tutoria, un curs peculiar, uns alumnes que no oblidaré amb qui avui he compartit un dia de diversió i oci fora de les aules, cosa que recomano a tots els profes, per cert. .
.