divendres, de desembre 29, 2006

Meme sobre els gustos

http://aprilandrandy.com/wp-content/images/rebeccapic1.jpg



He fet un meme que em va passar fa molt de temps l'amic Tatxenko, i que li devia. Així que ... allà va.



3 Llibres d'entreteniment:
No sé si els llibre que he escollit es poden considerar d’entreteniment o no. No en tinc ni idea, però la veritat és que a mí me van entretenir, així que ....


- Mirall trencat. Mercè Rodoreda.No he parat de recomanar-lo a tothom des que el vaig llegir. Molts m’ho han agraït i per mí, és el llibre més maco i més ben escrit de tots els què he llegit mai.

- Treblinka. No en recordo l’autor, és igual pel cas. És un llibre que vaig trobar a l’estanteria de la biblioteca dels meus pares quan tenia 14 anys. Aquell títol em va portar a estirar-lo de l’estanteria. I a llegir-lo. Una història sobre l’holocaust, com suposo que milers n’hi deu haver voltant pel món. Recordo que el vaig llegir sense respirar, en dos dies. Encara recordo com empassava saliva pàgina rere pàgina.

- Diario de un genio. Salvador Dalí. L’he recuperat fa poc, i l’he rellegit de nou. El millor de tot l’article “El arte de tirarse pedos o Manual del artillero socarrón”, por el Conde Trompeta, para uso de personas estreñidas”. Potser un dia li dedico un post i tot, perquè encara ric ara!



3 obres de ciència política:

- No llegeixo obres de ciència política. Què avorrit, no?



3 direccions d'internet:


- http://www.wga.hu/index1.html Web Gallery of Art. Web on hi podeu trobar tota la pintura del món mundial, i el què és millor, baixar-vos les obres sense pagar-ne ni cinc! Ssshhhtttt! No ho escampeu.

- http://icom.museum/vlmp/world.html Tots els museus del món al vostre abast, i sense moure-us del seient!!

- http://www.planeta.es/esp/asp/home.asp És la web d’un grup molt catxondo on hi podreu trobar entreteniment, moltes mentides i sobretot, una apartat molt maco on hi diu “trabaja con nosotros” on s’hi han deixat, “trabaja con nosotros, que después te daremos una buena patada en el culo y además, te vetaremos en todas las empresas de nuestro grupo”.


3 blogs:

- No puc triar tres blogs, és impossible. N’hi ha molts que m’agraden!!!!! I no vull haver-ne de triar només tres, us ho mereixeu tots!!!



3 pel•lícules:
Jo ho explicaria tot sempre amb pel.lícules, i axò que hi entenc gens de cinema...Tinc tantes pel.lícules, però en trio tres.


- Alta Fidelitat.Dir.Stephen Frears. 2000.

- Rebecca. Alfred Hitchcock 1940.

- Interiors, Woody Allen.1978.



3 discos:
Són els tres discos que crec que més he escoltat i és més, els tinc tots tres en vinil i en CD… alguna cosa deu voler dir això, no?

- Automatic for the People. REM

- Tracy Chapman. TRACY CHAPMAN.

- Ancient Heart. TANITA TIKARAM.



No el passo a ningú en concret, si en teniu ganes, el feu, i sinó no... vosaltres mateixos. Ok?