diumenge, d’octubre 07, 2007

El valset dolç







Encara estic aterrant. No aconsegueixo baixar del núvol. I no vull fer-ho. Des d'ahir ja som a casa. Tot és nou, tot és diferent, tot és un enorme aprenentatge.

Des de dilluns passat quan va néixer, quan ens mira, no ens podem creure que sigui aquí, amb nosaltres, que ja ha arribat.

Entre presa i presa, i son i son del meu fill, encara se'm fa difícil escriure un post llarg. Intentaré fer-vos-en cinc cèntims de tot plegat poc a poc, i en petites entregues. Aprendre a ser mare deixa poc temps lliure, però sabré trobar-ne de ben segur per vosaltres.

Quan vaig sentir aquesta cançó dels Pets per primer cop, estava embarassada i vaig pensar en quina careta tindria el meu fill, en com seria... Ara que ja ho sé, l'escolto i els ulls se m'entelen... (ja em perdonareu)...





Nin rondinaire, petit dictador,
sempre trencant-me la son;
ratolinet rinxolat i rumbós
em fas somriure amb el cor.

Em vaig prometre no fer-te cançons
per no semblar carrincló,
però no comptava amb la teva cara

de nen consentit embafat de petons,
sempre emprenyant-me quan vols;
tros de baldufa, sucret esponjós,
m'has transformat en badoc.

Em vaig prometre no caure en el joc
de fer de pare ufanós,
però quan t'arraules
aquí a la falda
fas que em desfaci i oblidi la resta del món.

M'has de prometre que un dia d'agost
abraçat a un altre cos,
mort de vergonya
diguis amb conya
que una vegada ton pare et va fer un valset dolç.

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Ualaaaaaaaaa!!!!! Ja ha arribat????? Joder, si sembla que fos ahir, que ho vas dir...

Mil, dos mil, vint-i-set mil milions de felicitats, a tots tres!!!!

(Per cert, així m'agrada: el primer de tot, a fer amb la mà com el Ronaldinho!)

Petjada ha dit...

Quina il·lusió! és com si tots en fossim una mica tiets no? ;) Cuideu-vos molt els tres! UN PETONÀS!

Anònim ha dit...

Enhorabona!!!
Espero que tot hagi anat bé... De fet, hi havia estat pensant, que vas dir que tocava passat l'agost...

I ara, a traure el màxim suc de l'experiència! Esperarem les engrunes!!

Anònim ha dit...

osti! l'enhorabona reusenca! moltes moltíssimes felicitats. Suposo que fins que no el tens al davant no ets conscient del que està passant oi? Ara toca que us aneu coneixen mútuament!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats! Gaudeix-ne molt! Una abraçada! :)

vilapou ha dit...

Felicitats, moltes felicitats... no sé què més dir!

Anònim ha dit...

Quin reusenquet més bufó!!!

Moltíssimes felicitats!

Anònim ha dit...

Enhorabona! Encara que el pitjor que li pot passra a un nano és estrenar pares...! Ji, ji segur que ho fareu molt bé tots ...!

Anònim ha dit...

Moltississímes felicitats!!
Ja feia deies que suposava que davant del silenci del blog algú ja havia arribat!!

Molts ànims i força per cuidar-lo!

Puji ha dit...

Molts molts i molts petons!

I ànims, que se t'ha girat feina!

Marinetix ha dit...

Bufa,
feia temps que no passava per aquí, i de cop i volta descobreixo que ets mare!
Moltes felicitats, Reusenca!
A disfrutar-ho molt!

un home sobrer ha dit...

Veure-us i sentir-vos feliços m'omple de joia.
Enhorabona i que duri per sempre aquesta felicitat!
;)

La reusenca ha dit...

Gràcies a tots, tiets blocaires!!!!!!!

Petjada ha dit...

ja sabia jo que ens faries tiets i tietes! ;) Mua!

Dan ha dit...

Eiiii! Felicitats!!!!!!
Ara comença el merder de veritat, ja veuràs. Però son tan i tan recomdemnadament macos. Apa, a fer de mare i a gaudir-ne

La reusenca ha dit...

Home!! El tiet científic!!!

Anònim ha dit...

Simplement MOLLTESSSSSS FELICITAAAATSSSSSSS !!!! Quina sorpresa mes bonica si ssenyor, ara ja començo la tarda d'una altre manera ;) Gràcies !!!

La reusenca ha dit...

farlopa: a ritme de vals, potser? gràcies!;-)

JRoca_Font ha dit...

Moltes felicitats,
benvinguda al club, és fantàstic! a partir d'ara no hi ha dos dies iguals.
Molta salut!

La reusenca ha dit...

jroca: i els dies que passen volant!!!!! i les hores!!!!! uf!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Dolors ha dit...

Enhorabona Reusenca!
Gaudeix al màxim d' uns moments tan importants i quan trobis un moment explica'ns ho una miqueta .No coneixia aquesta canço dels Pets.. és preciosa.
No sabia que estaves embarassada. Ens coneixem de "diari d' una mestra" del blocat i de fotolog , havia abandonat els blocs fins fa uns mesos , que n' he encetat un per escriure sobre el meu embaràs, pero a mi encara em queden un parell de mesets per conèixer la meva nena :-)

La reusenca ha dit...

Gràcies tieta marta!!!

Dol.: Enhorabona a tu també!! sí, ja et recordo, bentornada al món blocaire... Ja veuràs com serà una experiència meravellosa, ànims, que d'aquí dos mesets tu també ballaràs un valset dolç!!! petonets.

Anònim ha dit...

Ostres que vaig tard! Moltes felicitaaaaats!

La reusenca ha dit...

antoni: tu mai vas tard...!!! Gràcies i si necessito algun consell, ja t'ho faré saber!