dilluns, d’abril 23, 2007

Sant Jordi




Bon Sant Jordi blocaires!!!!!!
Quin llibre recomaneu???

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bona diada!!
No sabria quin recomanar-te... Potser algun de Quim Monzó, no?

Alepsi ha dit...

Feliç dia a tu també!!!

Et recomano, si t'agrada la ciència ficció, el Joc d'Ender.

I si et va més la novela: Los amantes tristes.

Jejejeje!

Anònim ha dit...

A la Veta li he regalat El Quart Reich. Tothom diu que és tan bo...

Anònim ha dit...

Todo está iluminado de Jonathan Safran Foer per dir-ne algun i malgrat ja hagi passat Sant Jordi

Anònim ha dit...

La mort a Venècia. És la primera reconanació que sempre em ve al cap, i el llibre que tothom s'hauria de llegir abans de molts altres.

Saluts, reusenca.

JRoca_Font ha dit...

Va, us aconsellaré un clàssic que crec que tothom hauria de llegir per entendre moltes coses, es tracta de 1984 de George Orwell.
Salut

El veí de dalt ha dit...

Qualsevol dels que vinc recomanant. Jpo ahir vaig comprar. "L'amor boig" del Pere Rovira i EL chico del pijama a rayas

Anònim ha dit...

Incerta Glòria (lu meu és obsessió...). L'acaben de reeditar, s'ha d'aprofitar.

Anònim ha dit...

EL PIJAMA TAMBÉ EL VAIG COMPRAR JO, QUAN L'HAGI LLEGIT US EL COMENTO, SI HO VOLEU

Anònim ha dit...

campeon Deco;)