dijous, de febrer 21, 2008

Cinc elements


Fotografia per:Chema Madoz.

La fusta creix cap amunt i s'expandeix cap a l'exterior.

El foc flameja i puja cap amunt.

La terra és la llavor i la recol·lecció.

El metall fa possible el canvi i la reforma.

L'aigua ho humiteja tot i es filtra cap avall.


La fusta controla la Terra. La Terra controla l'Aigua. L'aigua controla el Foc. El Foc controla el Metall. El Metall controla la Fusta.

La Fusta és tallada pel Metall. El Foc és apagat per l'Aigua. La Terra és fertilitzada por la Fusta. El Metall és fós pel Foc. L'Aigua és retinguda per la Terra.

De vegades em sento Foc amb un mar al meu voltant.
Foc a punt de ser apagat.

Però mai surto sense una bona capsa de mistos, per si cas.

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Molta metàfora veig jo aquí, tot i que al principi em pensava que parlaves d'un joc de rol o alguna cosa així.

La reusenca ha dit...

xexu: No, no , res de joc de rol, la vida mateixa ja ho és! I sí, metàfora de les gordes.

Anònim ha dit...

Em pensava que parlaries de Feng Shui o d'alguna cosa així.

La reusenca ha dit...

marta: bé, la veritat és que també alguna cosa d'això hi ha...Entre misto i misto, també faig tai-chi!